Company has been entered into the Register of Entrepreneurs kept by the Wrocław-Fabryczna District Court, VI Economic Division of the National Court Register, under no. KRS 0000409593. Share capital: 50.000 PLN. Important: By using our website, you accept and consent to our use of cookies. For further information about personal data and Privacy Policy, click here.
SimpleAV Sp. z o.o. Al. Karkonoska 10, 53-015 Wrocław Tel: (+48) 71 382 81 00, Fax: (+48) 71 382 81 01 NIP: 899-273-24-13, REGON: 021783514, Nr rejestrowy BDO: 000005967
AV equipment service and repair. Authorized projector service.
Service request form
technical and sales support technical presentations system integration and programming device setup certified training programs
Professional HDBaseT technology support
AV systems design solutions development project specifications technical consulting
Company has been entered into the Register of Entrepreneurs kept by the Wrocław-Fabryczna District Court, VI Economic Division of the National Court Register, under no. KRS 0000409593. Share capital: 50.000 PLN. Important: By using our website, you accept and consent to our use of cookies. For further information about personal data and Privacy Policy, click here.
SimpleAV Sp. z o.o. Al. Karkonoska 10, 53-015 Wrocław Tel: (+48) 71 382 81 00, Fax: (+48) 71 382 81 01 NIP: 899-273-24-13, REGON: 021783514 Nr rejestrowy BDO: 000005967
AV systems design solutions development project specifications technical consulting
technical and sales support technical presentations system integration and programming device setup certified training programs
Professional HDBaseT technology support
AV equipment service and repair. Authorized projector service.
Service request form
YouTube
YouTube

SimpleAV Sp. z o.o. z siedzibą al. Karkonoska 10, 53-015 Wrocław wpisanej do Krajowego Rejestru Sądowego, Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000409593, NIP 8992732413, kapitał zakładowy 50 000,00 zł.

Aby uzyskać dostęp do pełnej wersji serwisu b2b, zawierającej m.in. aktualne stany towarów w magazynie, cenniki, dokumenty handlowe firmy oraz umożliwiającej składanie zamówień online (także dokonanie rezerwacji) należy zapoznać się z poniższym regulaminem.

W celu aktywacji konta i otrzymania danych logowania należy przesłać wypełnione i podpisane* upoważnienie wraz z załączonymi dokumentami rejestrowymi firmy (CEDIG/KRS, NIP, REGON) poświadczonymi za zgodność z oryginałem, pod adresem właściciela platformy:

 

SimpleAV Sp. z o.o., al. Karkonoska 10, 53-015 Wrocław

 

Wszelkie dodatkowe informacje otrzymają Państwo kontaktując się z nami telefonicznie: +48 71 382 81 00 lub mailowo: b2b@simpleav.pl

 

REGULAMIN

 

1. Korzystanie z Platformy B2B odbywać może się wyłącznie na zasadach i w zakresie wskazanym w Regulaminie, który określa ogólne warunki, zasady i sposób sprzedaży przez SimpleAV Sp. z o.o. jako Sprzedawcę.

2. Klient oświadcza, że osoby, których dane widnieją w Upoważnieniu, mają stosowne umocowanie do działania w imieniu i na rzecz Klienta.

3. Klient jest uprawniony do korzystania z zasobów Platformy B2B wyłącznie na własny użytek. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Platformy B2B w celu prowadzenia przez Klienta działalności takiej, która naruszałaby interes Sprzedawcy.

4. Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują zagrożenia wynikające z korzystania z sieci internetowej, a w szczególności stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet. Sprzedawca nigdy nie zwraca się do Klienta z prośbą o udostępnienie mu w jakiejkolwiek formie Hasła.

5. Klient ma obowiązek zapoznać się z treścią Regulaminu, co potwierdza zaznaczając odpowiednie pole na deklaracji przesłanej do Sprzedawcy. Stanowi to oświadczenie Klienta o zapoznaniu się treścią Regulaminu i akceptacji jego postanowień, a także o poinformowaniu o niniejszych warunkach korzystania z Platformy osób wskazanych w Upoważnieniu.

6. Klient zobowiązany jest dołożyć wszelkich starań w celu zachowania poufności i nieudostępniania osobom trzecim Hasła. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za działania swoich pracowników oraz innych osób, którym udostępni hasło i login.

7. Klient zobowiązany jest do niezwłocznego informowania Sprzedawcy  o zmianie osoby uprawnionej do korzystania z platformy B2B lub o ograniczeniu jego upoważnienia do działania w imieniu i na rzecz Klienta. W braku takiej informacji Klient będzie w pełni odpowiedzialny za działania takiej osoby, której uprawnienie do korzystania z platformy B2B wygasło lub zostało ograniczone.

8. W razie zaistnienia okoliczności wskazujących na podejrzenie, iż Hasło znalazło się w posiadaniu osoby nieuprawnionej, Klient ma obowiązek niezwłocznego zawiadomienia o tym fakcie Sprzedawcę, z wykorzystaniem dostępnych środków łączności. W takiej sytuacji Klient otrzyma od Sprzedawcy nowe hasło.

9. W przypadku udostępnienia loginu i hasła podmiotom nieuprawnionym, bądź niepoinformowania Sprzedawcy o tym, że hasło znalazło się w posiadaniu osoby nieuprawnionej, i wystąpienia z tego powodu po stronie Sprzedawcy szkody, Klient będzie zobowiązany do jej naprawienia w całości.

10. Klient wskazuje w formularzu Zamówienia adres dostawy zamówionych produktów. Sprzedawca nie weryfikuje poprawności wskazanego adresu. Wszelkie koszty i ryzyko związane z podaniem nieprawidłowego adresu dostawy bądź nieodebraniem przesyłki pod wskazanym adresem ponosi wyłącznie Klient.

11. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonywanie usług świadczonych drogą elektroniczną, jeżeli jest to spowodowane przez osoby trzecie (w szczególności operatorów telekomunikacyjnych, dostawców łączy telekomunikacyjnych i energii elektrycznej).

12. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niemożliwość lub utrudnienia w korzystaniu z Platformy B2B, wynikające z przyczyn leżących po stronie Klienta, w szczególności za utratę przez Klienta lub wejście w posiadanie przez osoby trzecie (niezależnie od sposobu) jego Hasła.

13. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu szkód spowodowanych działaniami lub zaniechaniami Klientów, w szczególności za korzystanie przez nich z Platformy B2B w sposób niezgodny z obowiązującymi przepisami prawa lub Regulaminem.

14. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia opublikowania go na Stronie Platformy B2B i zastępuje poprzednio obowiązujące Regulaminy Platformy B2B w tym udzielone Upoważnienia.

15. Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze Stron Internetowych Platformy B2B.

16. Regulamin może ulec zmianie. O treści zmian Regulaminu każdy Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez wypełnienie nowego Upoważnienia niezbędnego do obsługi Platformy B2B.

17. Wszystkie zamówienia przyjęte przez Sprzedawcę do realizacji przed dniem zmiany Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez Klienta.

18. Jeżeli jakakolwiek część Regulaminu okaże się nieważna lub nieskuteczna w świetle przepisów obowiązującego prawa należy tę część interpretować w taki sposób by była ona zgodna z prawem właściwym i odzwierciedlała najbliżej jak to możliwe intencje danego zapisu. Pozostałe części Regulaminu pozostają w pełnej mocy i są w pełni skuteczne.

19 W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, Strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie, a sądem właściwym będzie właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

20. Regulamin wchodzi w życie z dniem 28.05.2018r.

21. Wszelkie informacje dotyczące ochrony danych i Polityki Prywatności znajdują się w Upoważnieniu.

22. Zaakceptowany Regulamin oraz podpisane Upoważnienie wraz z załącznikami stanowią warunek udostępnienia przez Sprzedawcę Platformy B2B i przeprowadzania na niej transakcji handlowych.

SimpleAV Sp. z o.o. z siedzibą al. Karkonoska 10, 53-015 Wrocław wpisanej do Krajowego Rejestru Sądowego, Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000409593, NIP 8992732413, kapitał zakładowy 50 000,00 zł.

Aby uzyskać dostęp do pełnej wersji serwisu b2b, zawierającej m.in. aktualne stany towarów w magazynie, cenniki, dokumenty handlowe firmy oraz umożliwiającej składanie zamówień online (także dokonanie rezerwacji) należy zapoznać się z poniższym regulaminem.

W celu aktywacji konta i otrzymania danych logowania należy przesłać wypełnione i podpisane* upoważnienie wraz z załączonymi dokumentami rejestrowymi firmy (CEDIG/KRS, NIP, REGON) poświadczonymi za zgodność z oryginałem, pod adresem właściciela platformy:

 

SimpleAV Sp. z o.o., al. Karkonoska 10, 53-015 Wrocław

 

Wszelkie dodatkowe informacje otrzymają Państwo kontaktując się z nami telefonicznie: +48 71 382 81 00 lub mailowo: b2b@simpleav.pl

 

REGULAMIN

 

1. Korzystanie z Platformy B2B odbywać może się wyłącznie na zasadach i w zakresie wskazanym w Regulaminie, który określa ogólne warunki, zasady i sposób sprzedaży przez SimpleAV Sp. z o.o. jako Sprzedawcę.

2. Klient oświadcza, że osoby, których dane widnieją w Upoważnieniu, mają stosowne umocowanie do działania w imieniu i na rzecz Klienta.

3. Klient jest uprawniony do korzystania z zasobów Platformy B2B wyłącznie na własny użytek. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Platformy B2B w celu prowadzenia przez Klienta działalności takiej, która naruszałaby interes Sprzedawcy.

4. Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują zagrożenia wynikające z korzystania z sieci internetowej, a w szczególności stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet. Sprzedawca nigdy nie zwraca się do Klienta z prośbą o udostępnienie mu w jakiejkolwiek formie Hasła.

5. Klient ma obowiązek zapoznać się z treścią Regulaminu, co potwierdza zaznaczając odpowiednie pole na deklaracji przesłanej do Sprzedawcy. Stanowi to oświadczenie Klienta o zapoznaniu się treścią Regulaminu i akceptacji jego postanowień, a także o poinformowaniu o niniejszych warunkach korzystania z Platformy osób wskazanych w Upoważnieniu.

6. Klient zobowiązany jest dołożyć wszelkich starań w celu zachowania poufności i nieudostępniania osobom trzecim Hasła. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za działania swoich pracowników oraz innych osób, którym udostępni hasło i login.

7. Klient zobowiązany jest do niezwłocznego informowania Sprzedawcy  o zmianie osoby uprawnionej do korzystania z platformy B2B lub o ograniczeniu jego upoważnienia do działania w imieniu i na rzecz Klienta. W braku takiej informacji Klient będzie w pełni odpowiedzialny za działania takiej osoby, której uprawnienie do korzystania z platformy B2B wygasło lub zostało ograniczone.

8. W razie zaistnienia okoliczności wskazujących na podejrzenie, iż Hasło znalazło się w posiadaniu osoby nieuprawnionej, Klient ma obowiązek niezwłocznego zawiadomienia o tym fakcie Sprzedawcę, z wykorzystaniem dostępnych środków łączności. W takiej sytuacji Klient otrzyma od Sprzedawcy nowe hasło.

9. W przypadku udostępnienia loginu i hasła podmiotom nieuprawnionym, bądź niepoinformowania Sprzedawcy o tym, że hasło znalazło się w posiadaniu osoby nieuprawnionej, i wystąpienia z tego powodu po stronie Sprzedawcy szkody, Klient będzie zobowiązany do jej naprawienia w całości.

10. Klient wskazuje w formularzu Zamówienia adres dostawy zamówionych produktów. Sprzedawca nie weryfikuje poprawności wskazanego adresu. Wszelkie koszty i ryzyko związane z podaniem nieprawidłowego adresu dostawy bądź nieodebraniem przesyłki pod wskazanym adresem ponosi wyłącznie Klient.

11. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonywanie usług świadczonych drogą elektroniczną, jeżeli jest to spowodowane przez osoby trzecie (w szczególności operatorów telekomunikacyjnych, dostawców łączy telekomunikacyjnych i energii elektrycznej).

12. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niemożliwość lub utrudnienia w korzystaniu z Platformy B2B, wynikające z przyczyn leżących po stronie Klienta, w szczególności za utratę przez Klienta lub wejście w posiadanie przez osoby trzecie (niezależnie od sposobu) jego Hasła.

13. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu szkód spowodowanych działaniami lub zaniechaniami Klientów, w szczególności za korzystanie przez nich z Platformy B2B w sposób niezgodny z obowiązującymi przepisami prawa lub Regulaminem.

14. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia opublikowania go na Stronie Platformy B2B i zastępuje poprzednio obowiązujące Regulaminy Platformy B2B w tym udzielone Upoważnienia.

15. Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze Stron Internetowych Platformy B2B.

16. Regulamin może ulec zmianie. O treści zmian Regulaminu każdy Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez wypełnienie nowego Upoważnienia niezbędnego do obsługi Platformy B2B.

17. Wszystkie zamówienia przyjęte przez Sprzedawcę do realizacji przed dniem zmiany Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez Klienta.

18. Jeżeli jakakolwiek część Regulaminu okaże się nieważna lub nieskuteczna w świetle przepisów obowiązującego prawa należy tę część interpretować w taki sposób by była ona zgodna z prawem właściwym i odzwierciedlała najbliżej jak to możliwe intencje danego zapisu. Pozostałe części Regulaminu pozostają w pełnej mocy i są w pełni skuteczne.

19 W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, Strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie, a sądem właściwym będzie właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

20. Regulamin wchodzi w życie z dniem 28.05.2018r.

21. Wszelkie informacje dotyczące ochrony danych i Polityki Prywatności znajdują się w Upoważnieniu.

22. Zaakceptowany Regulamin oraz podpisane Upoważnienie wraz z załącznikami stanowią warunek udostępnienia przez Sprzedawcę Platformy B2B i przeprowadzania na niej transakcji handlowych.

Privacy policy



1. General Information.


1. This Service acquires information about users and their activities in the following ways:

a. voluntary entry of information in forms,

b. cookies stored on the terminal equipment,

c. by collecting web server logs by the hosting operator Home.pl (www.home.pl).



2. Forms.


1. We collect information about you and any other party whose details you provide to us voluntarily.

2. We may store additional information regarding connection details (time, IP address).

3. We don’t share your information in a form with third parties, unless you allow us to.

4. Information provided in a form may be stored as a database of the potential clients registered by the Personal Data Protection Office.

5. Data provided in a form is processed for the purpose resulting from the specific form.

6. Data entered in a form may be passed on to organisations that provide technical services, in particular information about the owner of the registered domain, which may be passed on to Internet domain operators, especially the Research and Academic Computer Network (NASK), payment services and other cooperating organisations.



3. Cookies.


1. We use cookies.

2. Cookies are files with a small amount of data which may include an anonymous unique identifier. Cookies are sent to your browser from a website and stored on your device. Tracking technologies also used are beacons, tags, and scripts to collect and track information and to improve and analyze our Service.

3. The party that stores and accesses cookies on the Service User's terminal equipment is the Service Operator.

4. We use cookies for various purposes:

a. to gather analysis or valuable information so that we can improve our Service,

b. to remember choices you make (such as your user name, language or the region you are in) and provide enhanced, more personal features,

c. to deliver adverts more relevant to you and your interests.

5. Our cookies may be session cookies (temporary cookies that identify and track users within our websites, applications or services which are deleted when you close your browser or leave your session in the application or service) or persistent cookies (cookies which enable our websites, applications or services to “remember” who you are and to remember your preferences within our websites, applications or services and which will stay on your computer or device after you close your browser or leave your session in the application or service).

6. Most browsers automatically accept cookies but have an option for blocking or deleting cookies, which will prevent your browser from accepting new cookies, as well as allow you to decide on acceptance of each new cookie in a variety of ways. You can instruct your browser to refuse all cookies or to indicate when a cookie is being sent.

7. If you do not accept cookies, you may not be able to use some portions of our Service.

8. The cookies stored on the Service User's terminal equipment may also be used by advertisers and partners cooperating with the Service Operator.

9. We recommend reading the Privacy Policy of these companies to learn about the rules of how cookie files are used in statistics: The Privacy Policy of Google Analytics.

10. Cookie files may be used by advertising networks, in particular the Google Network, to display advertisements more relevant to the way you use our website. For this purpose Networks may store the information about your navigation path or time spent on a given page.

11. Regarding the information about user preferences collected by Google Ad Network, you can view and edit data resulting from the usage of cookies using the tool: https://www.google.com/ads/preferences/



4. Log Files.


1. We make use of log files. These files merely logs visitors to the site – usually a standard procedure for hosting companies and a part of hosting services's analytics.

2. The resources viewed are identified by URL addresses. In addition, the following may be saved:

a. time of the query,

b. time of the response,

c. the name of the client station - identification performed by the HTTP protocol,

d. errors that occurred during the HTTP transaction,

e. the url of the page previously visited by the user (refer link), in case when the we website was accessed via link,

f. browser type,

g. internet protocol (IP) address.

3. This information is not linked to any information that is personally identifiable.

4. This information is used only to analyze trends and administer the site.



5. Sharing of Data.


1. Data is shared with third-parties only within legal boundaries.

2. Any data which enables the identification of a natural person is disclosed subject to the consent being given by that person.

3. Based on legally valid requests and within the scope of such a request, the operator may be obligated to provide authorised bodies with information collected by the Service.



Collecting and processing data



The Administrator of any Personal Data collected is

SimpleAV Sp. z o.o., al. Karkonoska 10, 53-015 Wrocław.

Processing of any data will be held only by employees of the Administrator and will not be subjected to automatic decision making, including profiling. The collected data is processed in order to contact the User and is stored for the time necessary to provide a satisfying explanation and answer to the problem or until the moment of the User's request to stop processing their data.

We inform that you have the right to lodge a complaint to the data protection supervisory authority.

We inform that we use the services of other providers for ex. information and communication system support therefore personal data may be transferred outside the EU. In such case we ensure that the transfer will take place in accordance with the conditions established by the European Commission.

We inform that we process your personal data and you have the right to request access to data, rectify data, delete data, restrict data processing, transfer data, not have your data subjected to automatic decision making, including profiling, and have the right to object to the processing of your personal data. In case you want to delete your personal data, write a request to dane@simpleav.pl.



Recruitment.



To join the recruitment process organized by SimpleAV Sp. z o. o., please add the following information to your recruitment application:

„I hereby consent to my personal data being processed by SimpleAV Sp. z o. o. for the purpose of considering my application for the vacancy advertised under the name*...”

If you want your application to be considered in future recruitment processes, please add the following information:

„I hereby consent to my personal data being processed by SimpleAV Sp. z o. o. for the purpose of any future recruitment processes organized by SimpleAV Sp. z o.o. in Wrocław”

In case you attach your personal image to your application, please add the following information:

„I hereby consent to my personal image being processed by SimpleAV Sp. z o.o. in Wrocław in form of the photograph attached to my application for the purpose of recruitment process for the position of*... and for any future recruitment processes.”

* - name of the position stated in the advertisement

In agreement with Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (General Data Protection Regulation) we state as following:

Personal Data controller:

SimpleAV Sp. z o.o., al. Karkonoska 10, Wrocław

NIP: 8992732413, e-mail: dane@simpleav.pl, tel. +48 71 382 81 00

The legal basis of Personal Data Processing:

We process your personal data when we must act at your request before entering into an employment contract (Art. 6 (1) (b) of the GDPR).

Data storage:

We actively process your personal data collected exclusively for the purposes of certain recruitment procedures and only in the course of the recruitment process (max. 3 months). If you agree for the processing of personal data for future recruitment procedures, the data is actively processed for 6 months.

Rights regarding data processing: You have the right to request access to data, rectify data, delete data, restrict data processing, transfer data, not have your data subjected to automatic decision making, including profiling, and have the right to object to the processing of your personal data.

Right to lodge a complaint to the data protection supervisory authority:

You have the right to lodge a complaint on your personal data processing to the Personal Data Protection Office, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Voluntary provision of Personal Data:

It is not mandatory to provide any required information, but a lack of information may prevent you from continuing to apply for the selected position.

Sharing personal data with a third country or organization:

Your personal data will not be transferred to a third country or organization.

Profiling and Automated Personal Data Processing:

Your personal data will not be subjected to automatic decision making, including profiling.

Privacy policy



1. General Information.


1. This Service acquires information about users and their activities in the following ways:

a. voluntary entry of information in forms,

b. cookies stored on the terminal equipment,

c. by collecting web server logs by the hosting operator Home.pl (www.home.pl).



2. Forms.


1. We collect information about you and any other party whose details you provide to us voluntarily.

2. We may store additional information regarding connection details (time, IP address).

3. We don’t share your information in a form with third parties, unless you allow us to.

4. Information provided in a form may be stored as a database of the potential clients registered by the Personal Data Protection Office.

5. Data provided in a form is processed for the purpose resulting from the specific form.

6. Data entered in a form may be passed on to organisations that provide technical services, in particular information about the owner of the registered domain, which may be passed on to Internet domain operators, especially the Research and Academic Computer Network (NASK), payment services and other cooperating organisations.



3. Cookies.


1. We use cookies.

2. Cookies are files with a small amount of data which may include an anonymous unique identifier. Cookies are sent to your browser from a website and stored on your device. Tracking technologies also used are beacons, tags, and scripts to collect and track information and to improve and analyze our Service.

3. The party that stores and accesses cookies on the Service User's terminal equipment is the Service Operator.

4. We use cookies for various purposes:

a. to gather analysis or valuable information so that we can improve our Service,

b. to remember choices you make (such as your user name, language or the region you are in) and provide enhanced, more personal features,

c. to deliver adverts more relevant to you and your interests.

5. Our cookies may be session cookies (temporary cookies that identify and track users within our websites, applications or services which are deleted when you close your browser or leave your session in the application or service) or persistent cookies (cookies which enable our websites, applications or services to “remember” who you are and to remember your preferences within our websites, applications or services and which will stay on your computer or device after you close your browser or leave your session in the application or service).

6. Most browsers automatically accept cookies but have an option for blocking or deleting cookies, which will prevent your browser from accepting new cookies, as well as allow you to decide on acceptance of each new cookie in a variety of ways. You can instruct your browser to refuse all cookies or to indicate when a cookie is being sent.

7. If you do not accept cookies, you may not be able to use some portions of our Service.

8. The cookies stored on the Service User's terminal equipment may also be used by advertisers and partners cooperating with the Service Operator.

9. We recommend reading the Privacy Policy of these companies to learn about the rules of how cookie files are used in statistics: The Privacy Policy of Google Analytics.

10. Cookie files may be used by advertising networks, in particular the Google Network, to display advertisements more relevant to the way you use our website. For this purpose Networks may store the information about your navigation path or time spent on a given page.

11. Regarding the information about user preferences collected by Google Ad Network, you can view and edit data resulting from the usage of cookies using the tool: https://www.google.com/ads/preferences/



4. Log Files.


1. We make use of log files. These files merely logs visitors to the site – usually a standard procedure for hosting companies and a part of hosting services's analytics.

2. The resources viewed are identified by URL addresses. In addition, the following may be saved:

a. time of the query,

b. time of the response,

c. the name of the client station - identification performed by the HTTP protocol,

d. errors that occurred during the HTTP transaction,

e. the url of the page previously visited by the user (refer link), in case when the we website was accessed via link,

f. browser type,

g. internet protocol (IP) address.

3. This information is not linked to any information that is personally identifiable.

4. This information is used only to analyze trends and administer the site.



5. Sharing of Data.


1. Data is shared with third-parties only within legal boundaries.

2. Any data which enables the identification of a natural person is disclosed subject to the consent being given by that person.

3. Based on legally valid requests and within the scope of such a request, the operator may be obligated to provide authorised bodies with information collected by the Service.



Collecting and processing data



The Administrator of any Personal Data collected is

SimpleAV Sp. z o.o., al. Karkonoska 10, 53-015 Wrocław.

Processing of any data will be held only by employees of the Administrator and will not be subjected to automatic decision making, including profiling. The collected data is processed in order to contact the User and is stored for the time necessary to provide a satisfying explanation and answer to the problem or until the moment of the User's request to stop processing their data.

We inform that you have the right to lodge a complaint to the data protection supervisory authority.

We inform that we use the services of other providers for ex. information and communication system support therefore personal data may be transferred outside the EU. In such case we ensure that the transfer will take place in accordance with the conditions established by the European Commission.

We inform that we process your personal data and you have the right to request access to data, rectify data, delete data, restrict data processing, transfer data, not have your data subjected to automatic decision making, including profiling, and have the right to object to the processing of your personal data. In case you want to delete your personal data, write a request to dane@simpleav.pl.



Recruitment.



To join the recruitment process organized by SimpleAV Sp. z o. o., please add the following information to your recruitment application:

„I hereby consent to my personal data being processed by SimpleAV Sp. z o. o. for the purpose of considering my application for the vacancy advertised under the name*...”

If you want your application to be considered in future recruitment processes, please add the following information:

„I hereby consent to my personal data being processed by SimpleAV Sp. z o. o. for the purpose of any future recruitment processes organized by SimpleAV Sp. z o.o. in Wrocław”

In case you attach your personal image to your application, please add the following information:

„I hereby consent to my personal image being processed by SimpleAV Sp. z o.o. in Wrocław in form of the photograph attached to my application for the purpose of recruitment process for the position of*... and for any future recruitment processes.”

* - name of the position stated in the advertisement

In agreement with Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (General Data Protection Regulation) we state as following:

Personal Data controller:

SimpleAV Sp. z o.o., al. Karkonoska 10, Wrocław

NIP: 8992732413, e-mail: dane@simpleav.pl, tel. +48 71 382 81 00

The legal basis of Personal Data Processing:

We process your personal data when we must act at your request before entering into an employment contract (Art. 6 (1) (b) of the GDPR).

Data storage:

We actively process your personal data collected exclusively for the purposes of certain recruitment procedures and only in the course of the recruitment process (max. 3 months). If you agree for the processing of personal data for future recruitment procedures, the data is actively processed for 6 months.

Rights regarding data processing: You have the right to request access to data, rectify data, delete data, restrict data processing, transfer data, not have your data subjected to automatic decision making, including profiling, and have the right to object to the processing of your personal data.

Right to lodge a complaint to the data protection supervisory authority:

You have the right to lodge a complaint on your personal data processing to the Personal Data Protection Office, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Voluntary provision of Personal Data:

It is not mandatory to provide any required information, but a lack of information may prevent you from continuing to apply for the selected position.

Sharing personal data with a third country or organization:

Your personal data will not be transferred to a third country or organization.

Profiling and Automated Personal Data Processing:

Your personal data will not be subjected to automatic decision making, including profiling.

SimpleAV Sp. z o.o. Al. Karkonoska 10, 53-015 Wrocław Tel: (+48) 71 382 81 00, Fax: (+48) 71 382 81 01 NIP: 899-273-24-13, REGON: 021783514, Nr rejestrowy BDO: 000005967
Devices from the leading producers on the market:
projectors projectors
professional monitors professional monitors
hospitality displays hospitality displays
hospitality systems hospitality systems
audio audio
signal management signal management
control systems control systems
room scheduling systems room scheduling systems
video conferencing tools video conferencing tools
structure cables structure cables
LAN networks LAN networks
Devices from the leading producers on the market:
projectors projectors
professional monitors professional monitors
hospitality displays hospitality displays
hospitality systems hospitality systems
audio audio
signal management signal management
control systems control systems
video conferencing tools video conferencing tools
room scheduling systems room scheduling systems
structure cables structure cables
LAN networks LAN networks
SimpleAV Sp. z o.o. Al. Karkonoska 10, 53-015 Wrocław Tel: (+48) 71 382 81 00, Fax: (+48) 71 382 81 01 NIP: 899-273-24-13, REGON: 021783514, Nr rejestrowy BDO: 000005967
Company has been entered into the Register of Entrepreneurs kept by the Wrocław-Fabryczna District Court, VI Economic Division of the National Court Register, under no. KRS 0000409593. Share capital: 50.000 PLN. Important: By using our website, you accept and consent to our use of cookies. For further information about personal data and Privacy Policy, click here.
VOLUME CUSTOMERS  AGNIESZKA SIENIEK mob. +48 792 004 433 tel. +48 713 828 102
SOUTH  ADRIAN BUDZIK mob. +48 782 880 665 tel. +48 713 828 116
CENTER / EAST  PAWEŁ SIENIEK mob. +48 534 534 757
CENTER / WEST  MARCIN SOBALA mob. +48 533 703 433
NORTH  WOJCIECH HENIG mob. +48 697 482 399
SALES DEPARTMENT
OFFICE biuro@simpleav.pl      +48 (71) 382 81 00
VOLUME CUSTOMERS  AGNIESZKA SIENIEK mob. +48 792 004 433 tel. +48 713 828 102
SOUTH  ADRIAN BUDZIK mob. +48 782 880 665 tel. +48 713 828 116
CENTER / EAST  PAWEŁ SIENIEK mob. +48 534 534 757
CENTER / WEST  MARCIN SOBALA mob. +48 533 703 433
NORTH  WOJCIECH HENIG mob. +48 697 482 399
SALES DEPARTMENT
OFFICE biuro@simpleav.pl      +48 (71) 382 81 00